Citaat van jim op 19. Sep 2010 om 11:48:Haaaalllllllllllllllooooo.
..
Iemand hier ervaring mee ?..........
haAAAai Jim
yes, zat ervaring met anders shocks op de kat en andere GSX-en..
destijds was het al een populaire aanpassing om langere schokbrekers te monteren (b.v. van een CB750/900 als ik mij niet vergis..
) om de achterkant hoger te krijgen..
dit was niet alleen voor de "looks" maar vooral ook voor een scherper stuurgedrag (want steilere balhoofdshoek) en een grotere bodemspeling en hellingshoek..
vervangingsschokbrekers zijn er in alle soorten en maten naargelang je budget en je eisen dit toelaten..
aan de bekende merken ohlins, WP, technoflex, wilbers, etc kun je dus veel geld kwijt..
koni's zijn van oudsher de eerste -low budget- optie maar ik kon er zelf niet mee overweg dus kan ze daarom zelf niet aanraden (de tegenwoordige leverancier is trws "Ikon")..
als het alleen om het "hoger zetten" gaat is een setje shockverlengers (laten) maken natuurlijk het goedkoopste..
op m'n eigen kat heb ik op een gegeven moment schokdempers van een ZRX1200 gezet (als vervanging voor een set WP's) en die bevielen erg goed.. deze zijn met 36cm meteen een stukje langer maar hebben wel een oog ipv een vork-aansluiting aan de onderkant.. (dus als je wellicht ook de achterbrug wilt vervangen hoeft dit geen bezwaar te zijn..)
goed.. hoop dat je hier wat mee kunt..