het kleine wit/gouden monster leeft!!
Ik had de uitlaat er op gezet en was toch aardig in de verleiding om hem even aan te slingeren en te kijken of hij wilde starten.
En hij liep gelijk op alle cilinders, stond er van te kijken
knoppie indrukken en gelijk 'vroem'
Alleen ik dat hydraulische cilindertje voor het bedienen van de koppeling er niet op zitten dus door dat gaatje waar die drukstift in gaat blafte hij alle olie er weer uit..
Ik heb dat spul er nog niet opzitten omdat ik de koppelingsleiding nog niet heb en de moer van het voorste tandwiel nog moet vastdraaien met de momentsleutel,, en dat kan ik pas doen als ik er een achterrem op heb om het wiel tegen te houden..
En de achterrem moet ik nog reviseren, net als de voorremmen. de klauwen heb ik al uit elkaar liggen, en er zitten hier en daar wat roestpitjes op de zuigers.
Dus nu moet ik nog even een revisie setje hebben voor die klauwen,, die ook weer anders zijn dan de standaard GSX750ES/EF
en wat betreft die luchtfiltertjes die ik er nu op heb... ik wil zeker K&N filters er op hebben, maar aangezien dat een duur grapje is wacht ik daar nog even mee tot ik de motor helemaal up and running heb.
een Yoshimurauitlaat staat ook nog op het verlanglijstje,, had laatst een nieuwe oude demper misgelopen op ebay voor weinig
Maar voorlopig brult die Sebring ook wel goed
Maar daar ga ik na het tripje duitsland weer mee verder, ben van plan om op mijn 1100 te gaan dus die ga ik nog ff van nieuwe olie voorzien en even nakijken of alles ok is (ik verwacht niets vreemds)