Citaat van arnout op 26. Apr 2010 om 01:13: ah.. een soortvan dragbike die ook de hoek om kan?
Voor zover een Pro Pipe van een motor meteen een dragbike maakt, ja.
Vind de uitstraling van zo'n uitlaat helemaal bij een dikke Suzuki passen
en heb sowiezo altijd al een voorliefde gehad voor linkerbochten.
Niet omdat ik in m'n jeugd dirttrak racede,
maar omdat we als kleuters op onze fietsjes meestal linksom om het blok heen reden
Citaat:maarruh.. een rood frame?
Het lijkt tegenwoordig erg in om een special er uit te laten zien alsof hij zo uit de fabriek komt,
maar ik houd er wel van als 't een beetje knalt.
Liefde voor dikke Suzuki's komt uit de Performance Bikes van begin jaren 80 waar de frames nog gewoon groen en geel zagen.
Ook heb ik zoveel tijd in het frame gestoken dat ik het zonde vind om hem nu onder een zwarte of grijze laklaag te verbergen.
Dat is trouwens niet de hoofdreden, er zit erg veel oppervlak aan gepolijst aluminium op de motor (deksels en voetsteunen)
wat er opeens uitknalt als je er een kleurtje omheen zet.
Citaat:maarja.. een Suzuki Impulse 400 heeft ook een rood frame (of oranje?) en dat ziet er helemaal niet verkeerd uit..
Een beter voorbeeld had je niet kunnen kiezen...
Ooit kocht ik een Impulse puur voor de looks
(liefde maakt blind waardoor ik dat 400cc blokkie op de koop toe nam,
terwijl ik daarvoor een GSX750 had)