Zo,, weer ff wat op het forum knallen over mn project,
momenteel zit ik te wachten op de koppelingsleiding die ik besteld heb bij een kerel in Engeland via Ebay, de leiding die er op zat vertoonde droogtescheurtjes, dus kan het risico niet lopen dat hij een keer knapt,, dat zou de lak geen goed doen.
Verder moet ik de remmen nog ff reviseren, even helemaal uit elkaar trekken en ik denk dat ik ze ook nog ff overnieuw ga spuiten,, doe ik zelf even met de hand denk ik.
De kleur van de remklauwen en velgen zijn gek genoeg anders dan van het frame en de deksels van het blok, dus dat hoeft niet het zelfde te zijn als het frame.
En ik ben ook even de carburateurs aan het schoonmaken, heb ze net uit elkaar gehaald, zitten blijkbaar grotere sproeiers in (altijd leuk!) dat zal waarschijnlijk zo zijn omdat er 4 van die kelkjes op zaten (en die gaan er ook weer op natuurlijk
Maar nu zat ik nog even met het volgende,,, wat is de ideale plek voor de carterontluchting, daar zal wel wat vette bende uitkomen natuurlijk, dus is het handig om die zo laag mogelijk te plaatsen? of moet dat per se ergens anders zitten?
Hij zat eerst voor onder de tank, daar was het ook zeiknat (het was ook niet zo'n goed filter,, moet nog ff nieuwe zoeken)