Ik dacht ik zal weer eens een berichie op het forum zetten over mn projectje!
Ben er nog niet heel snel mee doordat ik mijn aandacht nog ff moest zetten op andere dingen
Maarrr ik heb volgens mij de goeie stand van de schokbreker gevonden, ff afgekeken op internet, en nog bij een GSXR gekeken hoe dat zat en zo had ik het in mijn hoofd
Alleen zoals je ziet komen mijn dogbones niet uit, en aangezien die aan de andere kant aan een buis vastgelast zit ga ik ze proberen te verlengen, beetje bak en braad met het lasapparaat.
En mocht later die lengte goed zijn dan maak ik in 'z'n geheel een nieuwe.
De steuntjes die aan het frame gelast zitten kunnen niet anders omdat de bout er anders niet meer uit kan, en ze dan in de knoei komen met het motorblok.
volgende week gaat zoiezo het motorblok er in omdat ik even exact naar de kettinglijn wil kijken en zeker wil zijn dat die goedkomt en niet dat ik het kontje van de motor te hoog heb staan hij is ongeveer 7cm hoger van achter en voor is hij tot nu toe 4 cm gezakt
(voor kan hij nog wel wat lager)
ook van belang is de balhoofdhoek dus ik ga ook even kijken hoe ik die even het beste op kan meten