Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In.
Ga naar KatanaClub.NL
19. Sep 2011 om 13:20


Pagina's: 1 2 3 
Daans kat... (Gelezen 817 maal)
Peterrr
Wakizashi
****


kaaaaaataaaaaaaanaaa
aaaaaa

Berichten: 498
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #15 - 07. Apr 2010 om 22:48
 
Citaat van Rob op 07. Apr 2010 om 18:41:
                                                                                                                                                             Hoi Daan,

Ik zou er als ik jou was nog een extra laag (of 2) blanke lak overheen spuiten. Beschermd toch wat meer; oa. bij het opbouwen van de motor, weersinvloeden, benzine ,olie etc en geeft ook nog een betere glans.

Succes verder met de opbouw ! Smilie

Rob  

 
Een paar laagjes blanke lak is inderdaad geen verkeerd idee, heb ik ook gedaan bij mn popup, alle zwarte delen heb ik zelf met een spuitbussie gespoten, en daarna een flinke laag blanke lak Cool
Naar boven
 
 

GSX1100SZ, 750S3, 750S4
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #16 - 09. Apr 2010 om 18:45
 
1 laag grondverf en 3 lagen lak vind ik wel genoeg   Knipoog
 
Gisteren de kat weer opgebouwd.
Heb mijn blok 3 mm naar links kunnen verhuizen en zo kan het achterwiel ook weer een stuk naar links zodat ie ook weer wat meer in t midden komt te zitten.
Geloof nu nog maar 2 mm verschil  Cool( wel weer nieuwe afstandsbussen voor het wiel maken  lippen verzegeld)
 
Van t weekend aan de slag met de kabelboom en remmen.
Naar boven
 

kathalfaf_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Peterrr
Wakizashi
****


kaaaaaataaaaaaaanaaa
aaaaaa

Berichten: 498
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #17 - 09. Apr 2010 om 19:46
 
zo dat schiet op  Schokkend
Naar boven
 
 

GSX1100SZ, 750S3, 750S4
E-mail   IP Gelogd
arnout
No-Dachi
*****


GSX man

Berichten: 1665
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #18 - 11. Apr 2010 om 01:34
 
Citaat van Daan op 09. Apr 2010 om 18:45:
Gisteren de kat weer opgebouwd.
Heb mijn blok 3 mm naar links kunnen verhuizen en zo kan het achterwiel ook weer een stuk naar links zodat ie ook weer wat meer in t midden komt te zitten.

 
ah.. dan hoef je niet meer tegen te hangen dus..  Knipoog
 
de accu al proef-gepast onder de buddy?
Naar boven
 
 

. : . .
WWW   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #19 - 11. Apr 2010 om 22:52
 
ah.. dan hoef je niet meer tegen te hangen dus..  
 
Rechtuit merkte je er eigenlijk niks van, bochtje naar links ging wel wat makkelijker dan rechts  Knipoog
 
Sinds vandaag is dat verleden tijd....
Heb me bezig gehouden met nieuwe afstandsbussen voor het achterwiel.
Moest ook een stukje van de tandwieldrager af  Huh.
Zit nu leker dicht tegen de achtervork
Naar boven
 

buslinks_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #20 - 11. Apr 2010 om 22:59
 
Heb ook een plaatje gemaakt om het hoogteverschil van de stofkap om de het scharierpunt van de achtervork op te vangen.
Het kettinggeleiderubber zit helemaal links tegen het frame op het stofkapje waardoor die zonder dit plaatje scheef trekt.
Heb nu overigens een perfekt rubber gevonden ( ahum fireblade 2006... Huh )
 
Plaatje zit nu vast met 2 bouten waarvan 1 als smeernippel dient  Cool
Naar boven
 

plaatjevork_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #21 - 11. Apr 2010 om 23:03
 
Achtervork op zn plek.
Ketting heeft 2 mm speling tussen frame, 1 mm tot band.
Naar boven
 

kettinglijn_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #22 - 11. Apr 2010 om 23:07
 
Ook ff de rempomp constructie getest op aanlopen
Naar boven
 

rempomp_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #23 - 11. Apr 2010 om 23:08
 
en goedgekeurd  Knipoog
Naar boven
 

tightfit_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
arnout
No-Dachi
*****


GSX man

Berichten: 1665
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #24 - 12. Apr 2010 om 19:47
 
Citaat van Daan op 11. Apr 2010 om 22:52:
Moest ook een stukje van de tandwieldrager af  Huh.
Zit nu leker dicht tegen de achtervork

 
stukje van het contactvlak met het tandwiel afgedraaid of heb je de tussenbus ingekort zodat de hele tandwieldrager naar binnen toe kan?
in het eerste geval creeer je nl. een moment op het lager in de tandwieldrager dat de levensduur ervan redelijk kan verkorten.. I tried it too once.. besluiteloos
 
Citaat van Daan op 11. Apr 2010 om 23:03:
Achtervork op zn plek.
Ketting heeft 2 mm speling tussen frame, 1 mm tot band.

 
ach.. 't ken-net.. Knipoog
als je achterwiel tenminste recht staat..  
 
Citaat van Daan op 11. Apr 2010 om 23:07:
Ook ff de rempomp constructie getest op aanlopen

 
nice..! erg mooi gemaakt..  Cool
Naar boven
 
 

. : . .
WWW   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #25 - 12. Apr 2010 om 22:54
 
een moment op het lager in de tandwieldrager dat de levensduur ervan redelijk kan verkorten..
 
Tis idd wel belangrijk om het lager een beetje in de buurt van het tandwiel te houden  Melig
Gelukkig hoefde er alleen een stukje vab het gedeelte waar de stofkap in ligt af om door de kortere bus niet tegen de achtervork/kettingspanner te lopen.
 
Vandaag de (hydraulische) koppelingsleiding aangelegd en gevuld, pffft  Droevig
Ga toch maar eens op zoek naar zo'n automatisch ontluchtings-ding.
Naar boven
 
 

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
arnout
No-Dachi
*****


GSX man

Berichten: 1665
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #26 - 14. Apr 2010 om 00:20
 
Citaat van Daan op 12. Apr 2010 om 22:54:
Vandaag de (hydraulische) koppelingsleiding aangelegd en gevuld, pffft  Droevig
Ga toch maar eens op zoek naar zo'n automatisch ontluchtings-ding.

 
het vullen van een leeg rem (of koppelings)systeem is niet eenvoudig.. met een voorrem sta je dan idd al gauw een uurtje te pompen voordat er iets gebeurt..  Droevig
een hulpmiddel dat ipv de hoofd(rem)cylinder de vloeistof de leiding in kan persen of zuigen is dan een uitkomst.. (spuit of een losse remcylinder of idd zo'n ontluchtingsapparaat)
met het aanleggen van m'n duimrem stond ik ook voor dat probleem maar bedacht me toen dat door het helemaal terugdrukken van de zuigers in de remklauw, de nog aanwezige remvloeistof terug het systeem in kon worden geperst.. hiermee kon ik dus de lucht in de nieuwe leiding er in 1 keer uit krijgen.. (het hielp wel dat de remblokken vrij versleten waren waardoor er flink wat remvloeistof in de klauw zat)..
 
msschn dat er nog vloeistof in je koppelingscylinder zit om ditzelfde te kunnen proberen?
Naar boven
 
 

. : . .
WWW   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #27 - 15. Apr 2010 om 09:06
 
maar bedacht me toen dat door het helemaal terugdrukken van de zuigers in de remklauw, de nog aanwezige remvloeistof terug het systeem in kon worden geperst..
 
Goeie tip, ga dit bij mn achterrem proberen.
Naar boven
 
 

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
hans
Ama Goi Ken
***


....................
....................
..........

Berichten: 190
Re: Daans kat...
Reageer #28 - 16. Apr 2010 om 14:30
 
Ziet er super uit Daan,moeten nog 's een X afspreken....
Naar boven
 
 

KAT 750 2X,KAT 1100 2X,ET 1100,(GS 7/11)
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #29 - 19. Apr 2010 om 21:51
 
Hoi Hans,
Moet binnenkort toch een testrit maken..... Smilie
 
Vandaag het laatste stadium van het opbouwen bereikt.
De spagetti  besluiteloos
Heb alle clutch/neutral/sidestand safety shit ertussenuit gehaald en alle functies in het katana cockpitje doen het  Smilie
Moet hier en daar nogwat inkorten/verlengen maar kon mn s39 niet meer vinden  Droevig
 
Hiervoor is erg veel tijd gaan zitten in allerlei triviale dingen zoals een zadelvergrendeling, een gaskabel die niet tegen de kuip aanloopt, etc... maar hoop deze week te kunnen  Smilierijden
Naar boven
 

spagetti_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Pagina's: 1 2 3