Citaat van jim op 31. Okt 2010 om 13:02:denk wel dat hier ergens bij me thuis een boek begraven ligt , ik ben gewoon te lui om op zoek te gaan ,
. Ik vroeg me af of suzuki zover zou gaan om de balhfdhoek te verhogen , louter en alleen om de stabiliteit te verhogen. Smijt er dan nog een 19 inch wiel tegenaan en van snel sturen is er geen sprake meer....
ik heb het sterke vermoeden dat de geometrie van de "standaard" GSX750/1100 frames gelijk is aan die van de 750/1100-katana's.. (GS-modellen (2-kleppers) zijn natuurlijk weer een heel ander verhaal..)
balh.hoek katana: 61grad.50min. (=61,83graden)
balh.hoek EX/ET: 62graden
verschil is minimaal en kan wrs volledig toegeschreven worden aan de andere voorvork (EX/ET: front-leading-axle, kat: "normale" voorvork) wat samen met andere kroonplaten wel een afwijkende naloop oplevert (kat: 118, ET/EX:103)
maat wielen en banden is verder hetzelfde (voor de 1100 iig)
oh btw.. er staan sinds kort aardig wat manuals ter inzage/download op de website..