Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In.
Ga naar KatanaClub.NL
19. Sep 2011 om 13:20


Pagina's: 1 
Daans kat... (Gelezen 819 maal)
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Daans kat...
22. Maa 2010 om 20:54
 
Vandaag het frame opgehaald bij de lasser ( bedankt Steven  Smilie )
Nu de rempomp een plek geven....
Naar boven
 

frame01_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
arnout
No-Dachi
*****


GSX man

Berichten: 1665
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #1 - 23. Maa 2010 om 00:20
 
kijk, da's geen half werk..  Smilie
msschn kun je het oude rempompbeugeltje nog hergebruiken? ..wrs zal de rempomp echter wel buiten de framebuis langs moeten i.t.t. standaard wgs positie van het nokje aan het rempedaal..
Naar boven
 
 

. : . .
WWW   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #2 - 24. Maa 2010 om 00:08
 

kijk, da's geen half werk
 
Meteen maar een beetje ge-Tony Foaled omdat er toch gelast moest worden.
Ben benieuwd of het wat uitmaakt   Huh
 
De rempomp komt net nog binnen het frame op ongeveer dezelfde plek.
Komt een kleinere rempomp dan orgineel
De stang naar het rempedaal wilde ik eerst  dwars door  Rollende Ogen de framebuis laten lopen maar zie hier maar vanaf omdat dit stangetje dan erg ver van het rempedaal vastgezet moet worden.
Naar boven
 

frame02_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
MCBKat
Wakizashi
****


B.S.M.F

Berichten: 320
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #3 - 25. Maa 2010 om 19:00
 
Sterk werk!
Past de tank nog wel? Meestal lassen ze een plaatje bij t balhoofd toch?
Naar boven
 
 

Kat 1100, 750SE, T350, RM465, GS1000, 750ET,1100ET,DR600
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #4 - 25. Maa 2010 om 22:37
 
Ik moet daar niet al te dik lakken straks  Knipoog
Naar boven
 
 

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #5 - 27. Maa 2010 om 08:26
 
Heb gisteren de rempompstangaansluiting omgebouwd van M8 naar M6 om wat ruimte langs het frame te winnen.
Het ziet er alleen een beetje maf uit als ik de stang direkt aar het rempedaal verbind.
De rempomp zit dan scheef in het frame gepropt en de stang leidt optisch nog al af  huil
Ga zondag eens kijken of ie indirekt met een extra asje langs de onderste voetsteunbuis gelinkt kan worden zodat de pomp loodrecht in het frame vastgezet kan worden.
Wat een gedoe voor iets wat ik eigenlijk nooit gebuik  Grijns
Naar boven
 
 

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
arnout
No-Dachi
*****


GSX man

Berichten: 1665
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #6 - 27. Maa 2010 om 21:30
 
Citaat van Daan op 24. Maa 2010 om 00:08:
Meteen maar een beetje ge-Tony Foaled omdat er toch gelast moest worden.
Ben benieuwd of het wat uitmaakt

 
een usd voorvork en moderne achterbrug maken vlgs mij het grootste verschil w.b. stijfheid in het rijwielgedeelte.. maar frame-verstevigingen ga je zeker ook merken tijdens het rijden.. tenminste, ik voelde het wel aan mijn kat destijds..  Knipoog
en als je de boel toch uit elkaar hebt is het idd slim meteen het frame goed aan te pakken..
 
Citaat van Daan op 24. Maa 2010 om 00:08:
De stang naar het rempedaal wilde ik eerst  dwars door  Rollende Ogen de framebuis laten lopen maar zie hier maar vanaf omdat dit stangetje dan erg ver van het rempedaal vastgezet moet worden.

ah.. a la yam R1, dus..
 
Citaat van Daan op 27. Maa 2010 om 08:26:
De rempomp zit dan scheef in het frame gepropt en de stang leidt optisch nog al af  huil
Ga zondag eens kijken of ie indirekt met een extra asje langs de onderste voetsteunbuis gelinkt kan worden zodat de pomp loodrecht in het frame vastgezet kan worden.

en als je de rempomp nu 'ns niet aan 1 van de framebuizen vastzet maar aan de voetsteunbouten? dus d.m.v. een apart L-vormig montageplaatje tussen de voetsteun-plaat en onderste buis v/d driehoek.. dus een zelfde positionering als bij menige "supersport"..
op m'n oude GSX had ik dit ook en dubbelde de rechter hiel-"beschermer" als ophangpunt voor de rempomp..
 
Citaat van Daan op 27. Maa 2010 om 08:26:
Wat een gedoe voor iets wat ik eigenlijk nooit gebuik  Grijns

ah.. tja, ik gebruikte vroeger ook nooit de achterrem.. maar sinds ik op m'n kat -en nu ook op m'n EFE- de voordelen van een goede achterrem heb kunnen ervaren, ben ik 'm steeds meer gaan gebruiken.. niet zo zeer om echt "mee tot stilstand" te komen maar meer voor controle van het gas en dergelijke..
sowieso is een goeie back-up van de voorremmen ook geen slecht idee..
Naar boven
 
 

. : . .
WWW   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #7 - 27. Maa 2010 om 22:55
 
Wil het pompie persee binnen het frame krijgen aan de balk waar de schokbreker aan vast zit.
In dit geval gaat vorm boven functie  Rollende Ogen
Lukt alleen als er genoeg ruimte tussen frame en achtervork zit om de remstang langs te laten lopen.
Morgen maar eens passen....
Naar boven
 
 

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #8 - 28. Maa 2010 om 22:18
 
Eerste opzetje gemaakt voor de indirekte rembediening.....
Naar boven
 

p7_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #9 - 28. Maa 2010 om 22:23
 
Hier en daar nog wat netter en er kan weer gelast worden....
Naar boven
 

p3_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
arnout
No-Dachi
*****


GSX man

Berichten: 1665
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #10 - 29. Maa 2010 om 23:56
 
Citaat van Daan op 28. Maa 2010 om 22:18:
Eerste opzetje gemaakt voor de indirekte rembediening.....

 
lijkt me een super oplossing..  Cool
..wel effe controleren of je achterbrug nog wel past..
Naar boven
 
 

. : . .
WWW   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #11 - 04. Apr 2010 om 23:35
 
Past en het doet t ook nog  Knipoog
 
Heb mn framepje nu klaar .... Melig
Naar boven
 

frame04_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
arnout
No-Dachi
*****


GSX man

Berichten: 1665
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #12 - 05. Apr 2010 om 14:53
 
hee.. zo heb ik de laatste keer ook m'n frame gespoten.. eerst achterover kantelen om bij de achter/onderkant te kunnen.. en als 'ie droog is naar voren kantelen voor de overige plekjes..
klinkt primitief maar werkt goed..  
framepje ziet er trws (op de foto) goed uit.. nog speciale lak gebruikt of gewoon Motip achtig spul?
Naar boven
 
 

. : . .
WWW   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #13 - 05. Apr 2010 om 21:50
 
yep, dit is de makkelijkste manier om in 2 stappen een frame op de grond te spuiten.
Minste contact met de vloer en je mist niks.
Verf komt van het Waterllooplein, van zo'n graffitigast, merk Molotov, 3,75 per bus en retegoed.
( heb hetzelfde merk gebruikt voor mijn tank, kuip etc en is goed blijven zitten)
De kleur is zijdeglans zwart ( lekker te makkelijk spuiten en bij te werken ), vind ik altijd wel goed staan op een frame.
 
Heb vandaag ook het kuipframe, standaard etc.. gespoten.
Kan het een paar dagen uitharden.
Ook een smeernippel in het balhoofd en achtervorkdraaipunt geschroefd.
Donderdag heb ik een dagje vrij en kan ik verder met het opbouwen  Smilie
Naar boven
 
 

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Rob
Tanto
**


KatanaClub.NL

Berichten: 64
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #14 - 07. Apr 2010 om 18:41
 
Citaat van Daan op 05. Apr 2010 om 21:50:
yep, dit is de makkelijkste manier om in 2 stappen een frame op de grond te spuiten.
Minste contact met de vloer en je mist niks.
Verf komt van het Waterllooplein, van zo'n graffitigast, merk Molotov, 3,75 per bus en retegoed.
( heb hetzelfde merk gebruikt voor mijn tank, kuip etc en is goed blijven zitten)
De kleur is zijdeglans zwart ( lekker te makkelijk spuiten en bij te werken ), vind ik altijd wel goed staan op een frame.

Heb vandaag ook het kuipframe, standaard etc.. gespoten.
Kan het een paar dagen uitharden.
Ook een smeernippel in het balhoofd en achtervorkdraaipunt geschroefd.
Donderdag heb ik een dagje vrij en kan ik verder met het opbouwen  Smilie

 
Hoi Daan,
 
Ik zou er als ik jou was nog een extra laag (of 2) blanke lak overheen spuiten. Beschermd toch wat meer; oa. bij het opbouwen van de motor, weersinvloeden, benzine ,olie etc en geeft ook nog een betere glans.
 
Succes verder met de opbouw ! Smilie
 
Rob  
Naar boven
 
 
E-mail   IP Gelogd
Peterrr
Wakizashi
****


kaaaaaataaaaaaaanaaa
aaaaaa

Berichten: 498
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #15 - 07. Apr 2010 om 22:48
 
Citaat van Rob op 07. Apr 2010 om 18:41:
                                                                                                                                                             Hoi Daan,

Ik zou er als ik jou was nog een extra laag (of 2) blanke lak overheen spuiten. Beschermd toch wat meer; oa. bij het opbouwen van de motor, weersinvloeden, benzine ,olie etc en geeft ook nog een betere glans.

Succes verder met de opbouw ! Smilie

Rob  

 
Een paar laagjes blanke lak is inderdaad geen verkeerd idee, heb ik ook gedaan bij mn popup, alle zwarte delen heb ik zelf met een spuitbussie gespoten, en daarna een flinke laag blanke lak Cool
Naar boven
 
 

GSX1100SZ, 750S3, 750S4
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #16 - 09. Apr 2010 om 18:45
 
1 laag grondverf en 3 lagen lak vind ik wel genoeg   Knipoog
 
Gisteren de kat weer opgebouwd.
Heb mijn blok 3 mm naar links kunnen verhuizen en zo kan het achterwiel ook weer een stuk naar links zodat ie ook weer wat meer in t midden komt te zitten.
Geloof nu nog maar 2 mm verschil  Cool( wel weer nieuwe afstandsbussen voor het wiel maken  lippen verzegeld)
 
Van t weekend aan de slag met de kabelboom en remmen.
Naar boven
 

kathalfaf_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Peterrr
Wakizashi
****


kaaaaaataaaaaaaanaaa
aaaaaa

Berichten: 498
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #17 - 09. Apr 2010 om 19:46
 
zo dat schiet op  Schokkend
Naar boven
 
 

GSX1100SZ, 750S3, 750S4
E-mail   IP Gelogd
arnout
No-Dachi
*****


GSX man

Berichten: 1665
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #18 - 11. Apr 2010 om 01:34
 
Citaat van Daan op 09. Apr 2010 om 18:45:
Gisteren de kat weer opgebouwd.
Heb mijn blok 3 mm naar links kunnen verhuizen en zo kan het achterwiel ook weer een stuk naar links zodat ie ook weer wat meer in t midden komt te zitten.

 
ah.. dan hoef je niet meer tegen te hangen dus..  Knipoog
 
de accu al proef-gepast onder de buddy?
Naar boven
 
 

. : . .
WWW   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #19 - 11. Apr 2010 om 22:52
 
ah.. dan hoef je niet meer tegen te hangen dus..  
 
Rechtuit merkte je er eigenlijk niks van, bochtje naar links ging wel wat makkelijker dan rechts  Knipoog
 
Sinds vandaag is dat verleden tijd....
Heb me bezig gehouden met nieuwe afstandsbussen voor het achterwiel.
Moest ook een stukje van de tandwieldrager af  Huh.
Zit nu leker dicht tegen de achtervork
Naar boven
 

buslinks_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #20 - 11. Apr 2010 om 22:59
 
Heb ook een plaatje gemaakt om het hoogteverschil van de stofkap om de het scharierpunt van de achtervork op te vangen.
Het kettinggeleiderubber zit helemaal links tegen het frame op het stofkapje waardoor die zonder dit plaatje scheef trekt.
Heb nu overigens een perfekt rubber gevonden ( ahum fireblade 2006... Huh )
 
Plaatje zit nu vast met 2 bouten waarvan 1 als smeernippel dient  Cool
Naar boven
 

plaatjevork_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #21 - 11. Apr 2010 om 23:03
 
Achtervork op zn plek.
Ketting heeft 2 mm speling tussen frame, 1 mm tot band.
Naar boven
 

kettinglijn_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #22 - 11. Apr 2010 om 23:07
 
Ook ff de rempomp constructie getest op aanlopen
Naar boven
 

rempomp_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #23 - 11. Apr 2010 om 23:08
 
en goedgekeurd  Knipoog
Naar boven
 

tightfit_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
arnout
No-Dachi
*****


GSX man

Berichten: 1665
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #24 - 12. Apr 2010 om 19:47
 
Citaat van Daan op 11. Apr 2010 om 22:52:
Moest ook een stukje van de tandwieldrager af  Huh.
Zit nu leker dicht tegen de achtervork

 
stukje van het contactvlak met het tandwiel afgedraaid of heb je de tussenbus ingekort zodat de hele tandwieldrager naar binnen toe kan?
in het eerste geval creeer je nl. een moment op het lager in de tandwieldrager dat de levensduur ervan redelijk kan verkorten.. I tried it too once.. besluiteloos
 
Citaat van Daan op 11. Apr 2010 om 23:03:
Achtervork op zn plek.
Ketting heeft 2 mm speling tussen frame, 1 mm tot band.

 
ach.. 't ken-net.. Knipoog
als je achterwiel tenminste recht staat..  
 
Citaat van Daan op 11. Apr 2010 om 23:07:
Ook ff de rempomp constructie getest op aanlopen

 
nice..! erg mooi gemaakt..  Cool
Naar boven
 
 

. : . .
WWW   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #25 - 12. Apr 2010 om 22:54
 
een moment op het lager in de tandwieldrager dat de levensduur ervan redelijk kan verkorten..
 
Tis idd wel belangrijk om het lager een beetje in de buurt van het tandwiel te houden  Melig
Gelukkig hoefde er alleen een stukje vab het gedeelte waar de stofkap in ligt af om door de kortere bus niet tegen de achtervork/kettingspanner te lopen.
 
Vandaag de (hydraulische) koppelingsleiding aangelegd en gevuld, pffft  Droevig
Ga toch maar eens op zoek naar zo'n automatisch ontluchtings-ding.
Naar boven
 
 

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
arnout
No-Dachi
*****


GSX man

Berichten: 1665
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #26 - 14. Apr 2010 om 00:20
 
Citaat van Daan op 12. Apr 2010 om 22:54:
Vandaag de (hydraulische) koppelingsleiding aangelegd en gevuld, pffft  Droevig
Ga toch maar eens op zoek naar zo'n automatisch ontluchtings-ding.

 
het vullen van een leeg rem (of koppelings)systeem is niet eenvoudig.. met een voorrem sta je dan idd al gauw een uurtje te pompen voordat er iets gebeurt..  Droevig
een hulpmiddel dat ipv de hoofd(rem)cylinder de vloeistof de leiding in kan persen of zuigen is dan een uitkomst.. (spuit of een losse remcylinder of idd zo'n ontluchtingsapparaat)
met het aanleggen van m'n duimrem stond ik ook voor dat probleem maar bedacht me toen dat door het helemaal terugdrukken van de zuigers in de remklauw, de nog aanwezige remvloeistof terug het systeem in kon worden geperst.. hiermee kon ik dus de lucht in de nieuwe leiding er in 1 keer uit krijgen.. (het hielp wel dat de remblokken vrij versleten waren waardoor er flink wat remvloeistof in de klauw zat)..
 
msschn dat er nog vloeistof in je koppelingscylinder zit om ditzelfde te kunnen proberen?
Naar boven
 
 

. : . .
WWW   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #27 - 15. Apr 2010 om 09:06
 
maar bedacht me toen dat door het helemaal terugdrukken van de zuigers in de remklauw, de nog aanwezige remvloeistof terug het systeem in kon worden geperst..
 
Goeie tip, ga dit bij mn achterrem proberen.
Naar boven
 
 

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
hans
Ama Goi Ken
***


....................
....................
..........

Berichten: 190
Re: Daans kat...
Reageer #28 - 16. Apr 2010 om 14:30
 
Ziet er super uit Daan,moeten nog 's een X afspreken....
Naar boven
 
 

KAT 750 2X,KAT 1100 2X,ET 1100,(GS 7/11)
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #29 - 19. Apr 2010 om 21:51
 
Hoi Hans,
Moet binnenkort toch een testrit maken..... Smilie
 
Vandaag het laatste stadium van het opbouwen bereikt.
De spagetti  besluiteloos
Heb alle clutch/neutral/sidestand safety shit ertussenuit gehaald en alle functies in het katana cockpitje doen het  Smilie
Moet hier en daar nogwat inkorten/verlengen maar kon mn s39 niet meer vinden  Droevig
 
Hiervoor is erg veel tijd gaan zitten in allerlei triviale dingen zoals een zadelvergrendeling, een gaskabel die niet tegen de kuip aanloopt, etc... maar hoop deze week te kunnen  Smilierijden
Naar boven
 

spagetti_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
Daan
Wakizashi
****


Made in Japan

Berichten: 466
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #30 - 25. Apr 2010 om 15:16
 
Vandaag mn eerste testrit gemaakt. Smilie
Ff wennen aan de nieuwe zit (clipons onder de kroonplaat ipv er boven, zadel en voetsteunen een paar cm hoger) maar ben erg tevreden.
Alle boegies netjes lichtbruin na 150 km en carbs ook meteen maar gesychroniseerd ( Toen het blok eruitlag meteen de kleppen gesteld...)
Het voelt allemaal wat strakker aan vooral op snelheid in lange bochten met beroerd wegdek.
( ook nieuwe achtervorklagers, balhoofdlagers en een beter gecentreerd achterwiel zullen wel meehelpen)
Opvallend wat een verschil een paar euro aan buisjes en profieltjes, een goeie lasser en wat vrije tijd kunnen maken .
Ook opvallend hoe weinig je in de orginele spiegels ziet  Huh
Die gaan er weer af en zet mn bar-end spiegeltje er weer op, zie je tenminste ook of er wat achter je zit  Smilie
 
Moet nog een paar afwerkingsdingetjes onder het zadel doen en hij in klaar voor Niebull !
Naar boven
 

kataf03_Medium.JPG

GSX1100SZ/F/R-HYBRID
E-mail   IP Gelogd
arnout
No-Dachi
*****


GSX man

Berichten: 1665
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #31 - 26. Apr 2010 om 01:03
 
wow.. dat ziet er erg strak uit..  Cool
oftewel.. "heeeelemaal goed" zoals Jan de Bouvier zou zeggen..  Melig
 
Citaat van Daan op 25. Apr 2010 om 15:16:
Het voelt allemaal wat strakker aan vooral op snelheid in lange bochten met beroerd wegdek.
( ook nieuwe achtervorklagers, balhoofdlagers en een beter gecentreerd achterwiel zullen wel meehelpen)
Opvallend wat een verschil een paar euro aan buisjes en profieltjes, een goeie lasser en wat vrije tijd kunnen maken.

frameverstevigingen zijn een erg goedkope manier (qua materiaal, niet qua man-uren..) om het rijwielgedeelte eens flink te upgraden..
een goeie USD en achterbrug maken uiteraard ook een hoop uit (maar die had je al..)
 
Citaat van Daan op 25. Apr 2010 om 15:16:
Ook opvallend hoe weinig je in de orginele spiegels ziet  Huh

effe elleboog optillen om wat te kunnen zien? doe ik tenminste met m'n huidige spiegel(tjes)..
 
Citaat van Daan op 25. Apr 2010 om 15:16:
Moet nog een paar afwerkingsdingetjes onder het zadel doen en hij in klaar voor Niebull !

nou al?  Boos  ..niet nog even snel een zuigerkitje erin ofzo?  Rollende Ogen
Naar boven
 
 

. : . .
WWW   IP Gelogd
Peterrr
Wakizashi
****


kaaaaaataaaaaaaanaaa
aaaaaa

Berichten: 498
Geslacht: male
Re: Daans kat...
Reageer #32 - 26. Apr 2010 om 17:50
 
Citaat van Daan op 25. Apr 2010 om 15:16:

Ook opvallend hoe weinig je in de orginele spiegels ziet  Huh

 
Is bij de popup katana niet anders....  besluiteloosaltijd even de elleboog optillen om wat te zien Knipoog
Naar boven
 
 

GSX1100SZ, 750S3, 750S4
E-mail   IP Gelogd
Pagina's: 1