right.. na het korte uitstapje van het aanpassen van de achtervork, nu weer bezig met het frame..
ik moest nog steeds de rechterbus voor de achtervork-as aflassen (en af-slijpen in mijn geval..
)
heb dat nu ook klaar en heb daarna maar meteen de slijptol in de nog niet goed geplaatse "hap" uit het frame gezet.. voordat ik me wellicht weer zou bedenken..
op de foto ook een blik op de glad uitgevoerde frame-bus aan de linkerkant.. ik moet dat gedeelte (en de plaat zelf) nog wel helemaal vlak slijpen, maar zal dat pas als laatste doen als ook het bovenste stukkie op z'n plaats zit..
zodra dit gebeurt is, is het frame-gebeuren nog niet helemaal klaar..
nog te doen:
- extra motorbloksteun inlassen links-achter-boven, a la EFE..
- voorste tankophangpunt, moet dit nog bedenken.. wellicht totaal anders dan origineel..
- schokdemperophangpunten, deze ga ik pas def. bepalen bij proefpassen met gemonteerde voor- en achtervork..
- verstevigingen ("gussets") bij verbinding hor. buizen subframe en vert. buizen achtervork/carbs..
- aanslagnokken voor voorvork..
- ophangpunten voetsteunplaten..
- oogje voor veertje zijstandaard naar binnenkant verplaasten..
- koppelmoeren t.b.v. ophangen kuipframe-pje..
- verstevigingsbuis tussen voorste motorbloksteunen, a la kat no.1..
- subframe verder opbouwen/afmaken (moet dit nog bedenken..)
dus.. al bijna klaar..
naja.. ondertussen op onderdelenjacht voornl. op ebay.. en net een FH010AB spnngsrglr voor weinig opgeduikeld..